Godmorgon..?

Umh,hej på er.
Bloggade inte i Fredags pga att jag inte var hemma.. Och orkade inte blogga igår. Sämsta helgen igen känner jag så aa,fuck that shiiiiit. Erkännde iaf för en kille igår som jag var tillsammans med förut men jag,eller enligt honom var det mitt fel men jag fick aldrig förklara mig helt,så han trodde inte på sanningen så därför gjorde vi slut. Men iaf så erkännde jag för honom att jag saknar honom. Så en liten glasbit slets loss ifrån mitt lilla hjärta.
 
Aja, idag så ska farmor å alla fira mig för att jag fyllde ju år i Måndags. 13 bassst,wooaaw..
 
Ska ner nu till mina älskade små syskon å äta frukost med dom. 
-Känner ju att jag inte kan sitta här med tårar i ögonen och vänta på nå bättre..
 
Sen idag åker man hem till älskade mammiiiis,så hörs nog då.♥
 
Lilla syster Smilla
Stora syster Alicia,Lille bror Hannes,Lilla syster Smilla och jag.
Smilla och Alicia
Vi tre tjejor
AliciaLille bror Hampus,Hannes och Smilla

-Älskar er mina finaste syskson!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0