Godmooooorningn my darlings + Linuz <3

Ville bara säga godmorgon å hoppas att ni sovit gott å inte snett? Jag har i alla fall sovit på ett bra sätt. Ska snart fixa mig lite, å ni får bild sen på dagens outf. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag ska fixa mig å så? Är så jäkla trött egentligen,menmen..
 
 
 
 
 
Umh, ville även ge en söt liten vän till mig ett blogg inlägg ( som han verkligen ''INTE'' tjatade om. ) 
Linuz Larsson. 
Vi har inte känt varandra speciellt länge, men det jag vet är att du är en stört skön grabb med härlig humor. Du är lätt att vara med å i din närhet är det bara att le, för det funkar inte att göra något annat. Å det bästa med dig är att jag är längre än dig, för då slipper jag känna mig kortast ;) haha nejdå, men det bästa med dig är väl att du är lätt att vara med å du har ett leende man smälter för :) Jag vill bli en av dina närmaste vänner, å jag vill lära känna dig bättre för du är en sån där person jag gärna skulle vilja se upp till men känner dig dock inte tillräckligt.. :( Jadu, vet inte vad jag mer ska skriva än att jag tycker att du är en riktig goding. Puss.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0