Första inlägget nu då?

öööh, ja.. Vad ska man börja med? Jo jag kan ju börja med att säga att jag bloggat på blogg.se förut men min blogg blev lite förstörd pga design å en massa virus så jag fixade en ny för en av mina närmaste vänner tyckte jag skulle det å jag antar att det skulle bli så bra så nu är det gjort! Kan även börja berätta lite om mig så ni vet å aa..
Jag heter Emma i alla fall, 12 år snart 13. Har 4 syskon, tre små å en stor. Alicia,Smilla,Hannes å Hampus. 
Har två allra bästa vänner, Johanna å Rowena. Mina änglar över allt ju! Mitt liv går ut på att vara lycklig å finna rätt personer å leva lyckligt c: 
Jag är en rätt så självsäker person och inte alls blyg av mig. Tar gärna för mig, å trivs nästan med alla människor. 
öh.. vad ska man mer skriva? ;) Jo, att jag är väldigt positiv också å aa. Det var väl typ allt? 
Antar att ni får leva med det lilla jag nu skrivit å så hörs vi lite senare höhö. 
jag,stora syrran ;*Rowena å jag
Johanna å jag 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig! <3

2012-09-23 @ 17:28:03
URL: http://www.hallon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0