Förlåt mina kära vänner.

Huuum, lite pinsamt nu men nu ska jag i alla fall försöka börja blogga igen,för alltså nu när goaste Emma har fixat min blogg så vackert å allt kan jag ju inte bara sluta,eller hur? Så puscha på mig om jag blir seg igen. 

Aja,skolan började för tre dagar sen och hitills har det varit helt ok..Trevligt med nya folk å så kanske men nu under skoltid vill jag bara sova,hahahaha. Men kan berätta lite vad jag gjort idag i alla fall och jag har bara varit på stan en sväng med två godingar, Cassandra å Emil sen tog jag å Cassandra bussen till henne å när vi kom till henne käkade vi lite å checkade på film,mysipysi. Sen tog jag halv 8 bussen hem till lilla Ludervika igen å nu ligger jag i sängen halvdöd å kollar på Teeth.. Inte så trevlig film dock. Men ni får hare, så hörs vi nog i morgon bitti. Pusssss.söt bild, jag vet
.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0