Hemma hos pappa nu.. så lättare att blogga

Hemma hois pappsen nu,så lkättare att blogga.
 
- Jo idag har jag väl varit iskolan i typ två timmar,sen blev det att vandra hemmåt för mensvärken dödade mig. Kokade nudlar,åt,tog värk tablett,gick å la mig. Vaknade efter typ 1 timme å då blev det bara att trasska iväg till bussen till pappa. Magen är fortfarane kass men anatar att jag ska dra mig till skolan i morgon ändå.. Känner mig halvdöd men helg i morgon så anatar att jag få stå ut i fem timar i skolan. Mår helt enkelt piss,men jag får väl kämpa.
Ska borsta gaddarna nu å ta bort sminket, sätta på en film å gå å lägga mig, hare.
 
Bild ifrån skolavslutningen,en får fan duga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0