Hej era människor?

Umh, hej på er. Trött på allt medans det känns som livet rullar på fullt normalt. Vill inte göra nå,eller jag orkar inte. Så det blir nog världens sämsta fredag?? Hänt så mycket nu under dom senaste dagarna att jag skulle violja sluta andas helt pg att allt är så jobbigt. Menjag rullar med livet ;)
Funderar på Grängesbergs marknaden nästnästa helg..Men blir nog att stanna hemma och tycka synd om sig själv då också. Känns somtyp min vänskap till alla försvinner?? Det är säkert så också... Trött på alla här i Dalarna.
 
AJa, igår så sov Rowena gumman hos mig.. Hade lite gulligt med film mys. Länge sen vi hade såna kvällar,så det fick bli igår. Under dagen var jag förståss i skolan sen efter hämtade Rowenas lossas pappa oss och körde oss till stallet där Rowenas underbara lille pojke står! Så sen åkte vi hem till mig då och bara myste. Idag är det ju Lördag och det känns pisst.. Fyller dock år om 10 dagar exakt idag så det känns bra. 13 år är inge mycke..Men det blir ett år älder iaf. Men nu skajag fixa iordning mig lite och försöka, men bara FÖRSÖKA hitt på nå. Så ni får hare så bra alla fina människor.
Så hörs vi sen!
 
Fina pojken och Rowena!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0