Godmorgon era sötnosar

Haha hej på er alla fina, nu har jag dator igen å kan därför blogga lite smått. kan börja med att säga att jag är på topp känns det som och allt ligger nästan på plats. Det är ju som sagt Lördag idag och exakt 18 dagar kvar tills lille jag blir 13! Känns helt ok faktiskt...Jag vill även berätta att jag redan är sjukt skoltrött även om vi typ gått i tre veckor bara. Känns dock skönt att vi snart har lov igen! Jag hoppas att ni alla mår lika bra som jag gör, dock är jag halvt sjuk men det duger. Idag ska jag väl hitta på något kul, säkert ut med några kompisar å mysa under dagen,men vi får se ju..Hoppas ni får en härlig å uuurmysig Lördag. Men aja gott folk, ska äta en god frukost nu sen slänga mig in i duschen och fixa mig lite smått. Bloggar mer ikväll tror jag,hare!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://emmacj.webblogg.se
RSS 2.0